ماشین آلات و صنایع فعال

خط تولید اسپان باند دو لایه

آشنایی با خط تولید اسپان باند دو لایه

خط تولید اسپان باند دو لایه

خط تولید اسپان باند دو لایه که به اسپان باند ss نیز در بازار شناخته میشود یکی از انواع خطوط تولید پارچه های اسپان باند است که از به لحاظ هزینه احداث و ماشین آلات از اسپان باند تک لایه گرانتر و از خط تولید اسپان باند sms ارزانتر است.

این خط تولید همچون سایر دستگاه های اسپان باند، فرایند اسپانباندینگ را در طی فرآیندهای اکستروژن، کشش،وب و باندینگ انجام میدهد.

ماده اولیه استفاده شده در این خط تولید شامل پلیمر پلی پروپیلن و دیگر افزودنی ها نظیر مستربچ های رنگی، نرم کننده ها، هیدروفیل کننده ها و هیدروفوب کننده ها می باشد.کارخانه اسپان باند دو لایه

دولایه شدن اسپان باند علاوه بر افزایش سطح پوشش پارچه نسبت به اسپان باند تک لایه (مخصوصا در گرماژ پایین) خواص و ویژگیهای دیگری نظیر افزایش مقاومت و… نیز ایجاد میکند. همچنین زمانی که شما برای یک مصرف خاص نیاز به اسپان باند سه لایه ندارید و از طرفی اسپان باند تک لایه نیز پاسخگوی نیاز شما نیست، این مدل از پارچه های بی بافت اهمیت خود را نشان میدهند. چراکه از نظر اقتصادی و بهای تمام شده نسبت به پارچه های sms ارزانتر هستند.

کارخانه تولید اسپان باند دو لایه

کارخانه تولید اسپان باند دو لایه در سوله ای با مساحت 300 متر قابل احداث می باشد. نکته قابل توجه در کارخانجات تولید اسپان باند ارتفاع سالن تولید است. حداقل ارتفاع برای نصب ماشین آلات تولید پارچه های اسپان باند 13 متر است. حداقل طول 20 متر و حداقل عرض سوله نیز 10 متر باید باشد.

خط تولید اسپان باند دو لایه

فروش پارچه های اسپان باند نیز به دو صورت متری و کیلویی انجام میشود و در حال حاضر مصرف پارچه های بی بافت نسبت به توان تولید داخلی بیشتر است و همین فضای لازم برای سرمایه گذاری زودبازده در این عرصه را ایجاد کرده است.

ماشین آلات لازم برای تولید اسپان باند را میتوان از 80000$ به بالا تهیه کرد. تفاوت هزینه ای ماشین آلات تولید مربوط به توان تولید، عرض پارچه و دیگر فاکتورهای مرتبط است.

برای راه اندازی خط تولید پارچه های اسپان باند کافیست با مشاورین سایت تخصصی اسپان باند لند تماس حاصل فرمایید.

 

 

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    شما خط تولید پارچه ی دستمال مرطوب یا اسپان لس هم دارین؟

    1. سلام
      بله، کلیه ماشین آلات مرتبط با منسوجات بی بافت به سفارش مشتریان عزیز قابل تهیه و راه اندازی می باشد
      با واحد مشاوره اسپان باند لند تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا