اخبار و رویدادهابازار و محصولات

تغییر کاربری برای مبارزه با کرونا

دو تولید کننده بزرگ ماشین آلات ملت بلون آلمانی به ارتش مبارزه با کرونا پیوستند

German machinery و مجموعه کارخانجات Reifenhäuser Reicofil به دلیل نیاز بازار ؛دو خط تولید ماشین آلات  خود را به طور موقت به تولید مواد اولیه مورد نیاز برای مبارزه با بیماری کرونا از جمله پارچه های اسپان باند و ملت بلون تغییر کاربری دادند. و با این کار طی یک هفته های اخیر اسپان باند و پارچه ملت بلون مورد نیاز برای تولید ماسک های صورت را تولید کردند.

دکتر برند کونزه ، مدیر عامل شرکت Reifenhäuser Reicofil ، می گوید: “ما در نظر گرفته ایم که چه سهمی می توانیم در این بحران داشته باشیم. و اولویت اول ما تولید سریع ملت بلون مورد استفاده در ماسک ها و تجهیزات ایمنی پرستاران و پزشکان است.”

دکتر برند کونزه ، مدیر عامل شرکت Reifenhäuser Reicofil
دکتر برند کونزه ، مدیر عامل شرکت Reifenhäuser Reicofil

وی در ادامه افزود:” زمان تحویل  سفارشات پارچه های ملت بلون و اسپان باند را به شدت کاهش داده ایم. اما ما همچنین می خواهیم در کمترین زمان پشتیبانی لازم به صنایع زیر دستی را ارائه دهیم. تا زمانی که ظرفیت های کمبود فعلی ایجاد نشده است ، در این راه ادامه خواهیم داد.ما فکر میکنیم که استفاده تجاری از این ظرفیت در شرایط فعلی غیرمسئولانه خواهد بود و باید به فکر سلامت مردم باشیم. “

تا اطلاع ثانوی ، خطوط تولید ملت بلون این کارخانه در چهار شیفت کاری و در 24 ساعت شبانه روز به تولید با حداکثر توان خواهد پرداخت. میزان تولید ملت بلون این کارخانه در روز میتواند مواد اولیه تا یک میلیون ماسک صورت را تامین کند.

پارچه های ملت بلون تولید شده در مرکز فن آوریهای نبافته در حال حاضر برای 5 هفته آینده به فروش رسیده است. از آنجا که تاکنون هیچ تولید کننده آلمانی یا اروپایی برای تولید بیشتر نمی توان یافت ، این پارچه نبافته به یک تولید کننده ماسک صورت ویتنامی می رود.

میزان تولید ملت بلون
میزان تولید ملت بلون

 با این حال ، شرکت Reifenhäuser Reicofil همچنان به دنبال فرصت هایی برای تقویت تولیدکننده های محلی در این بحران است. این شرکت با انجمن ها ، مسئولان و سایر شرکت ها در تماس نزدیک است.

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا