تکنولوژی نساجی بی بافتمقالات تخصصی

پارچه اسپان باند لمینت

پارچه اسپان باند لمینت یا اسپان باند ضد آب

در این مقاله از سایت سرزمین اسپان باند به پارچه های ضد آب نبافته خواهیم پرداخت. پارچه اسپان باند لمینت یا اسپان باند ضد آب (به آن اسپان باند کوت شده نیز میگویند) از از اتصال یک پارچه اسپان باند به فیلم پلی اتیلنی تشکیل میشود. اسپان باند ضد آب انواع گوناگونی دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

پارچه اسپان باند ضد آب
پارچه اسپان باند ضد آب

همانطور که از عناوین بالا مشخص است اسپان باند لمینت بسته به نوع پارچه اسپان باند مصرف شده تابع تغییراتی میگردد. برای مثال در اسپان باند هیدروفیلیک لمینت شده پارچه بدست آمده از یک طرف ضد آب و از سمت پارچه آب دوست است!

پارچه اسپان باند لمینت یا اسپان باند ضد آب
پارچه اسپان باند لمینت یا اسپان باند ضد آب

اسپان باند لمینت تنفسی نوع خاصی از پارچه های لمینت شده ضد آب است که در آن از فیلم پلی اتیلنی تنفس پذیر استفاده میگردد.

پارچه اسپان باند لمینت دارای کاربردهای متعددی می باشد که از جمله مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

همچنین پارچه های اسپان باند از نظر وزنی و رنگی نیز تنوع بسیار بالایی دارد. برای مثال یک مورد را اشاره میکنیم تا موضوع را بهتر درک کنید. پارچه اسپان باند 38 گرم با 12 میکرون فیلم پلی اتیلنی لمینت شده. حالا تصور کنید تنوع وزنی پارچه از 8 گرم تا 350 گرم بوده و تنوع فیلم پلی اتیلنی نیز کمتر از آن نیست!

برای کسب مشاوره در انتخاب پارچه اسپان باند لمینت و خرید پارچه انواع پارچه اسپانباند ضد آب می توانید با شماره 09129277524 تماس حاصل فرمایید.

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا