بازار و محصولاتمقالات پایه

لباس کرونا یا همان لباس کاورال (لباس ایزوله)

لباس ضد کرونا یا کاورال یک لباس یکسره ضد آب است که...

لباس ضد کرونا یا کاورال یک لباس ایزوله یکسره ضد آب است که امروزه به کرات در اخبار مربوط به کرونا در سرتاسر جهان به مد روز تبدیل شده است!

اما این لباس چیست و چه استانداردهایی دارد؟

لباس ایزوله ضد کرونا
لباس ایزوله یا لباس کاورال یکسره

لباس کرونا که در اصل لباس کاورال نام دارد از جنس پارچه اسپانباند لمینت شده ساخته میشود و در طراحی و دوخت آن حداکثر تلاش تولیدکنندگان این است که این لباس حداقل میزان دوخت و برش را داشته باشد. همچنین این نوع لباس دارای کلاه متصل بوده و تمامی درزهای آن باید پوشش داشته باشد.

در لباس یکسره ضد کرونا (لباس کرونا) موارد مختلفی قابل توجه است، برای مثال استفاده طولانی مدت (بیش از چند ساعت) از این لباس میتواند موجب از دست دادن آب بدن شود. دلیل این مساله آن است که این لباسها کاملا ایزوله بوده و گردش هوا در آن وجود ندارد، بنابراین داخل لباس بسیار گرم است.

خرید لباس کرونا و سفارش لباس ایزوله
خرید لباس کرونا و سفارش لباس ایزوله

این لباسها در سطوح مختلفی تولید میشود و تشخیص فنی مناسب بودن لباس با مشاهده و لمس آن برای افراد عادی ممکن نیست. بنابراین در خرید لباس ایزوله باید نهایت دقت را داشته و از فروشندگان مطمئن خریداری شود.

لباس یکسره ضد آب
لباس یکسره ضد آب

در گذشته از لباس ایزوله کرونا برای مصارف مختلفی استفاده میشد که از جمله آن میتوان به عمليات پاشش رنگ پودري و مايع ، فعاليتهاي آلوده به مواد شيميائي و مشتقات روغني و نفتي و عمليات پزشكي و بيمارستاني خطرناك و نيز فعاليتهاي دامداري، دامپزشكي و مبارزه با عوامل بيولوژيكي و… اشاره نمود که امروزه با شیوع اپیدمی کرونا در سطح جهانی این مدل از البسه یکبار مصرف بیش از پیش کاربرد پیدا کرده است.

برای سفارش و خرید لباس کرونا میتوانید با شماره 09129277524 تماس حاصل فرمایید.

 

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا