ویژه ها

تبلیغات در اسپان باند لند

تبلیغات در اسپان باند لند

تبلیغات در اسپان باند لند بهترین مکان برای صنایع و مشاغل وابسته به صنعت منسوجات بی بافت و اسپان باند است.  چراکه اسپان باند لند با تمرکز بر این صنعت توانسته است جایگاه ویژه ای در صفحات گوگل پیدا کرده و مخاطبین تخصصی خود را جذب کند

تبلیغات در اسپان باند لند برای شرکتهای تولیدی داخل در راستای رونق اشتغال و همچنین حمایت از تولیدکنندگان ایرانی اسپان باند با تعرفه های حمایتی انجام پذیر است.

لازم به ذکر است که اسپان باند لند به هیچ ارگان، مجموعه و سازمان داخلی و خارجی وابسته نبوده و به صورت کاملا خصوصی و در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت مینماید.

سازو کارهای تبلیغاتی در اسپان باند لند

تبلیغات در سایت اسپان باند لند با سازوکارهای مختلفی قابل انجام است که در زیر به صورت موردی به آنها اشاره کرده ایم:

  • تبلیغات بنری در صفحه نخست و صفحات داخلی
  • درج تیزر و مقاله اختصاصی در قسمت معرفی صنعت گران
  • درج ریپورتاژ آگهی
  • مصاحبه اختصاصی
  • صفحه اختصاصی جهت معرفی شرکت
  • و دیگر روشهای تبلیغاتی خلاقانه

اسپان باند لند بهترین رسانه برای تبلیغات تخصصی صنایع منسوجات بی بافت و تولید کنندگان پارچه های اسپان باند.

 

چرا تبلیغات در اسپان باند لند ؟

امروزه صنعت تبلیغات مدرن و پیچیده شده است و دستیابی به مشتریان هدف کاری بس دشوار است. لذا تبلیغ در رسانه تخصصی مرتبط با حرفه و شغل شما میتواند به بهترین شکل ممکن فضای جذب سرنخ و فروش بیشتر را ایجاد کند.

نظر به اینکه کلیه مطالب ، مقالات، پاکدست ها و دیگر محتواهای سایت اسپان باند لند تخصصی و ویژه تهیه میگردد، به طبع مخاطبین تخصصی خود را جذب کرده است. اینجاست که بهترین فضا برای تبلیغات شما ایجاد میگردد.

تعرفه تبلیغات در اسپان باند لند

برای استعلام قیمت تعرفه های تبلیغاتی سرزمین اسپان باند با شماره 09129277524 تماس حاصل فرمایید. ما پیشنهادهای ویژه ای برای شما داریم.

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا