بازار و محصولات

خرید و فروش پارچه ملت بلون

خرید اینترنتی ملت بلون و منسوجات بی بافت

یکی از سیاست های اصلی اسپان باند لند راهنمایی خریداران پارچه های ملت بلون و اسپان باند و درکل منسوجات بی بافت است. در همین راستا مقالات متعددی را در سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید به بهترین انتخاب با ارزان ترین قیمت ملت بلون دست یابید.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین نیاز تولیدکنندگان ماسکهای تنفسی به پارچه ملت بلون ماسک که عموما با گرماژ 17 گرم و در عرض 17.5 سانتیمتر مورد مصرف قرار میگیرد، تلاش کردیم تا مصرف کنندگان را به تولیدکنندگان پارچه ملت بلون متصل کنیم.

خرید اینترنتی ملت بلون و منسوجات بی بافت
خرید اینترنتی ملت بلون و منسوجات بی بافت

ولیکن متاسفانه تقاضای بازار برای پارچه های ملت بلون فزاینده بوده و بالاتر از توان تولید داخل میباشد، و همانطور که مستحضر هستید پارچه ملت بلون در تمام دنیا کم یاب شده است.

شاید کم یاب شدن ملت بلون واژه درستی نباشد چرا که ظرفیت تولید این نوع منسوج نبافته در تمام دنیا تقریبا دو برابر قبل شده است و همه تولیدات مستقیما وارد بازار میشود، حتما می پرسید پس چرا ملت بلون در بازار پیدا نمی شود؟ باید پاسخ دهیم که توان تولید پاسخگو نبوده و به محض تولید وارد چرخه بعدی ، یعنی تولید ماسک های تنفسی میشود.

در حال حاضر مجموعه اسپان باند لند با همکاری کارخانجات تولیدکننده اسپان باند پاسخگوی نیاز مشتریان پارچه های اسپان باند می باشد، لیکن برای تهیه ملت بلون باید مستقیما با تولید کنندگان این پارچه تماس حاصل فرمایید.

 

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من هیلی احتیاج به پارچه ملت بلون دارم ولی میدونم کجا داره،میشه راهنمایی کنید،مصرفم هم به اندازه ۲ یا ۳ متر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا