ماشین آلات و صنایع فعال

خط تولید ماسک پزشکی

دستگاه تولید ماسک پزشکی تمام اتوماتیک

خط تولید ماسک پزشکی

همانطور که میدانید ماسک صورت یکی از وسایل ایمنی فردی در مقابل آلودگی های ویروسی و ذرات آلوده موجود در هوا می باشد. ماسک ها انواع مختلفی دارند که در مقالات متعددی در اسپان باند لند به آنها پرداخته ایم. در این مطلب به خط تولید ماسک پزشکی اسپان باند سه لایه میپردازیم که یکی از پرفروش ترین انواع ماسک ها می باشد. این ماسک ها که به ماسک جراحی معروف هستند؛ از پارچه های ضد رطوبت مانند پروپیلن لایه ای pp با سه لایه تولید می شوند، که یکبار مصرف و غیرقابل شستشو می باشند، در این نوع ماسک ها لایه بالایی و زیرین اسپان باند و لایه وسط از پارچه ملت بلون تشکیل شده است که نقش فیلتراسیون را در ماسک بر عهده دارد.

دستگاه های تولید ماسک به انواع مختلف زیر شناخته میشوند:

  • دستگاه تمام اتوماتیک تولید ماسک تنفسی سه لایه
  • دستگاه نیمه اتوماتیک تولید ماسک جراحی
  • خط تولید دستی تولید ماسک

همانطور که از عنوان مدل های دستگاه های تولید ماسک مشخص است در دستگاه های تمام اتوماتیک تمامی مراحل تولید ماسک توسط دستگاه و بدون دخالت دست انجام میشود.

همچنین در دستگاه های نیمه اتوماتیک تولید ماسک جراحی عموما دو مرحله کار وجود دارد، یک بخش دستگاه بدنه زن ماسک است و بخش دیگر کار اتصال کش به بدنه ماسک را بر عهده خواهد داشت که ارتباط بین این دو بخش توسط اپراتور ها و با دخالت دست انجام میگیرد. در این مدل خطوط تولید علاوه بر هزینه های نیروی انسانی و بحث های مربوط به بهداشت محیط، راندمان تولید نیز به نسبت خط تولید اتوماتیک ماسک بسیار کمتر می باشد.

دستگاه تولید ماسک جراحی اتوماتیک
دستگاه تولید ماسک جراحی اتوماتیک

مواد اولیه مورد نیاز خط تولید تمام ماسک جراحی:مشخصات فنی

در زیر مواد اولیه مورد نیاز خط تولید ماسک جراحی را برای شما شرح داده ایم:

ماسک

دستگاه تولید ماسک پزشکی : بخش فنی

 

1. فضای لازم یک سوله بهداشتی با حداقل متراژ 80 متر

2. برق: سه فاز و یا تکفاز 50 آمپر

مشاوره راه اندازی خط تولید ماسک پزشکی

برای دریافت مشاوره راه اندازی خط تولید و دستگاه تولید ماسک جراحی سه لایه اسپان باندکافیست با مشاورین اسپان باند لند تماس بگیرید. ما شما را قدم به قدم از تدوین طرح توجیهی تا جانمایی و تولید همراهی خواهیم کرد.

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

    1. سلام
      جهت خرید ماشین آلات تولید ماسک و پارچه با شماره 09129277524 تماس حاصل فرمایید

  1. با سلام و وقت بخیر
    لطفا برای خرید متری اسپان باند و اسپاتی فوم راهنمایی میفرمائید؟

  2. سلام
    من توانایی طراحی و ساخت ماشین های مختلف از جمله ساخت ماشین تولید ماسک رو دارم ،،سرمایه برای ساخت در این زمان که قیمت همه چیز سر به فلک کشیده رو ندارم مشغول جور کردنش هستم ،،میخواستم بدونم چطور میتونم پارچه های اسپان،لن و ملت بلون رو خریداری کنم ،به صورت اینترنتی

  3. سلام من خط تولید چینی دارم الان نیاز به اسپان وملت دارم ضروری و ارژانسی لطفا یاری فرمایید
    ۰۹۱۳۳۱۵۱۴۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا