اخبار و رویدادهانمایشگاهها

نمایشگاه بین المللی INDIA 2017 TEXTILE

نمایشگاه بین المللی INDIA 2017 TEXTILE

نمایشگاه بین المللی INDIA 2017 TEXTILE از تاریخ 30 ژوئن لغایت 2 جولای سال 2017 در محل نمایشگاهی شهر گوجرات هند با سرپرستی وزارت نساجی کشور هندوستان برگزار میگردد.

این نمایشگاه یک رویداد بین المللی در زمینه صنعت نساجی است که اسپان باند و منسوجات بی بافت نیز در آن جایگاه ویژه خود را دارند.

در وبسایت ستاد برگزاری این نمایشگاه هدف نشان دادن زنجیره ارزش و توانایی های کشور هند در صنعت نساجی و همچنین ایجاد ارتباط با شرکتهای مطرح بین المللی در این زمینه است.

صنعت نساجی 2% از میزان تولید ناخالص داخلی و 13% از درآمد صادرات در کشور هندوستان را شامل میگردد. همچنین بیش از 45 میلیون نفر در صنایع نساجی هند مشغول به کار هستند.

 این نمایشگاه در محل نمایشگاههای بین المللی مهاتما مندیار شهر گوجرات برگزار میگردد که دارای 3 سالن نمایشگاهی، هفت سالن سمینار و همایش و امکانات پیشرفته ای برای برگزاری رویدادهای مهم بین المللی است.

ویژگی های نمایشگاه بین المللی INDIA 2017 TEXTILE:

  • در این نمایشگاه بیش از 1500 غرفه در مساحتی به ابعاد 78000 متر مربع حضور دارند.
  • 22 میزگرد و 6 کنفرانس در خلال این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
  • پیشبینی ستاد برگزاری این نمایشگاه نشان دهنده حضور بیش از 15000 خریدار هندی و 2500 خریدار غیر هندی است.
نمایشگاه بین المللی اسپان باند هند
نمایشگاه بین المللی اسپان باند هند

کشور هندوستان از صنعتگران نساجی دعوت کرده است تا در این نمایشگاه شرکت کنند. که این دعوتنامه رسمی توسط سفارت هندوستان به ارگانهای دست اندرکار کشورمان جهت اطلاع رسانی به فعالین نساجی و منسوجات بی بافت ارسال گردیده است.

اسپانباند لند تمام تلاش خود را در جهت پوشش خبری این نمایشگاه بکار خواهد گرفت. با ما همراه باشید.

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا