مصاحبه ها

مصاحبه با مدیرعامل آناهیتا بافت

مصاحبه اختصاصی اسپانباند لند با مدیرعامل کارخانجات آناهیتا بافت

در سری مصاحبه های اسپان باند لند در حمایت از تولید ایرانی و جهش تولید، امروز به سراغ یکی از بهترین تولیدکنندگان اسپان باند و صنایع تکمیلی آن در ایران یعنی شرکت آناهیتا بافت رفتیم و پس از بازدید از این مجموعه بزرگ و منظم، یک گپ و گفت دوستانه را تجربه کردیم که مختصری از این مصاحبه به حضور شما تقدیم میکنیم. با اسپان باند لند و برادران مقیمی (مالکین آناهیتا بی بافت) همراه باشید:

سلام,لطفا خودتون رو معرفی بفرمایید و از مجموعه صنعتی پارس پلاستیک آناهیتا برامون بگید؟
-با سلام خدمت شما و همه بازدیدکنندگان سایت اسپان باند لند
به صورت خلاصه بذارید خدمتتون عرض کنم که،مجموعه ما سال ۱۳۶۵ با تولید انواع فیلم های پلی اتیلنی گلخانه ای فعالیت خودش رو شروع کرد و طی این سال ها‌ محصولات زیاد و متنوعی رو به سبد کالایی خودش اضافه کرده که آخرین محصول این مجموعه انواع منسوجات نبافته اسپان باند و صنایع تکمیلی آن بوده است که شامل انواع پارچه های اسپان باند، پارچه های لمینت و خطوط چاپ و ساک دستی های پارچه ای ئ… می باشد.

اسپان باند
انبار بزرگترین کننده اسپان باند و اسپان باند لمینت تهران

هدف شما از ورود به بازار اسپان باند چی بود؟
-توجه به روند بازار که به سمت محصولات زیست تخریب پذیر میرفت و همچنین تامین صنایع پایین دستی مرطبت با پارچه اسپان باند که بتونن راحت تر و سریع تر نیاز خودشون را تامین کنن ما را به این سمت کشاند که خط تولید پارچه های اسپان باند را راه اندازی کنیم.

مطلع شدیم که با توجه به نیاز کشور به اسپان باند های واتر پروف (ضد آب) برای البسه ضد کرونا، شما به سرعت اقدام به راه اندازی خط تولید این نوع پارچه کردید. برامون از این کار بگید؟
-در واقع این مجموعه جدیدی که تاسیس شده بود یک بخشش مربوط به پارچه های واترپروف بود که به طور کامل راه اندازی نشده بود ،اما همزمان با شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم کشور به این نوع پارچه ها (اسپان باند لمینت ضد آب) در بیمارستان ها و مراکز درمانی، به همت پرسنل و مهندسین مجموعه در حداقل زمان ممکن و بدون نیاز به مهندسین خارجی این خط را راه اندازی کردن و الان مجموعه آناهیتا بی بافت یکی از تامین کنندگان این نوع پارچه در کشور است.

 

سال 99 را در صنعت اسپان باند چگونه سالی میبینید؟

اسپان باند لمینت
اسپان باند لمینت

-امسال به دلیل شیوع کرونا در ایران و نقش صنعت اسپان باند در کنترل این بیماری یک نقطه عطف برای این صنعت به شمار می آید.

نقش وب سایت اسپان باند لند در اطلاع رسانی و گسترش صنعت اسپان باند کشور را چگونه میبینید؟
-سایت شما یک سایت مرجع در این زمینه است و در طول این‌ چند سال فعالیت کمک زیادی به این صنعت کرده از اطلاع رسانیتون ممنونیم.

حرف و سخن پایانی؟
-امیدواریم به زودی این بحران در کشور تمام شود و مردم عزیز ایران بتوانند به روال عادی زندگی خود بازگردند.

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام جناب علی محمدی شرکت ما قصد دار ه که خط تولید پارچه اسپان باند رو راه اندازی کنه خواستم از حضرتعالی مشاوره بگیرم ببینم شرکت یا مجموعه رو میشناسیدکه این خط تولید رو راندازی کرده باشه ممنون میشم پاسخ بدید.طاهری

    1. سلام و درود
      با شماره های روی سایت تماس حاصل فرمایید- 09129277524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا