اخبار و رویدادهابازار و محصولات

پیش بینی بازار جهانی اسپان باند

پیش بینی می شود حجم فروش منسوجات بی بافت از 10.1میلیون دلار در سال 2016 تا 18.7میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یابد

پیش بینی بازار جهانی اسپان باند

به گزارش سایت تخصصی و مرجع اسپان باند لند: پیش بینی می شود حجم فروش منسوجات بی بافت از 10.1میلیون دلار در سال 2016 تا 18.7میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یابد و شاهد رشدی 9.2 درصدی در این بازار باشیم.

همچنین احتمال میرود افزایش تقاضا برای پارچه های بی بافت اسپان لید در کاربردهای پزشکی و سلولزی از مقدار پیش بینی شده بیشتر باشد. علاوه بر آن پیش بینی میشود افزایش تقاضا در صنعت ژئوتکستایل برای پارچه های اسپان باند پلی پروپیلنی و بالاتر رفتن استاندارهای زندگی و محبوب تر شدن محصولات اسپان باند، تقاضا را برای این صنعت بالا خواهد برد.

بازار اسپان باند مقایسه و تحلیل

قیمت های مواد اولیه، مسئله عبور هوا و بوی نامطبوع در پوشک های بچه و هزینه های بالای محصولات نهایی، عواملی است که پیش بینی می شود یک چالش کلیدی در بازار اسپان باند باقی بماند. اسپان باند های پلی پروپیلنی بیشترین مقدار مصرف را داشته و همچنین انتظار می رود در طول دوره پیش بینی شده به سرعت افزایش یابد.

انتظار می رود افزایش آگاهی  در مورد مزایای اسپان باند های پلی پروپیلنی توسط صنایع مختلف مانند پزشکی و مراقبت های بهداشتی و شخصی تقاضا را برای این نوع پارچه ها بالا ببرد.

به نظر می رسد پارچه های اسپان باند پلی استری پس از پارچه های پلی پروپیلنی به به دلیل کاربردهای پزشکی، خودرویی و کشاورزی به عنوان دومین بخش بزرگ بازار این محصولات، ظاهر شوند.

همچنین در بخش پارچه های یکبار مصرف انتظار می رود شاهد رشد قابل توجهی در بازار اسپان باند باشیم. محصولات یکبار مصرف در حجم وسیعی در بخش پزشکی و مراقبت های بهداشتی استفاده میشوند. بنابراین بی بافت های اسپان باند در بخش محصولات یکبارمصرف بزرگترین سهم بازار را خواهد داشت.اسپان باند و منسوجات بی بافت

انتظار میرود که آسیا و. اقیانوسیه سریعترین رشد را در بازار اسپان باند به دلیل دسترسی مناسب به مواد اولیه خام و نیروی کار ارزان داشته باشند. ظهور کشورهایی نظیر چین، ژاپن و هند در حال جذب سرمایه گذاران به این صنعت بوده و انتظار می رود نفرات اول این صنعت را در سالهای آتی تشکیل دهند.

کشورهای آمریکای شمالی و اروپای شرقی که در حال حاضر پیشرفت مناسبی در این صنعت داشته اند انتظار می رود رشد متوسطی را طی این دوره داشته باشند.

علی محمدی

علی علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دارد، او در وبسایتهای مختلفی کار تولید محتوای تخصصی را بر عهده دارد و در اسپان باند لند به عنوان سردبیر سایت فعال است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا